Jak dla mnie :
1. Inception (Time)
2. Gladiator (Now we are free)
3.Piraci z karaibów i Black hawk down
1. Da Vinci Code / Angels & Demons
2. Hannibal
3. Inception
4. Gladiator
5. Batman Begins
6. Pirates of the Caribbean: At World's End
7. Ring
8. Thin Red Line
9. The Dark Knight
10. Man of Steel
Aktualizacja:
1. Thin Red Line ( http://youtu.be/ezwcAwuH-M4 )
2. Da Vinci Code / Angels & Demons ( http://youtu.be/RdyeOJTpGlA )
3. Hannibal ( http://youtu.be/V6JR3c2Mg54 )
4. Gladiator ( http://youtu.be/6AMnOFmwMSs )
5. Batman Begins ( http://youtu.be/tmYXjL_ACmk )
6. Inception ( http://youtu.be/M1_4f17QBlA )
7. The Dark Knight ( http://youtu.be/KF8RIkN4dgU )
8. The Dark Knight Rises ( http://youtu.be/g6KgtFGptD8 )
9. Pirates of the Caribbean: At World's End ( http://youtu.be/5yHHkrT89rE )
10. Man of Steel ( http://youtu.be/bnV7sMK3Dyc )
Według mnie-
1. The Lion King- bezapelacyjnie numer jeden tego kompozytora, przepiękny soundtrack, zasłużony Oscar- można go porównywać z największymi dokonaniami Morricone, Williamsa czy Shore'a.
2. Gladiator- nie rozumiem dlaczego Oscara zgarnął Tan Dun (Przyczajony tygrys, ukryty smok) a nie Zimmer, duża kontrowersja.
3. Rain Man
4. The Last Samurai
5. Black Rain
6.The Thin Red Line
Najlepsza oczywiście z Piratów z Karaibów. Mój ulubiony kawałek https://www.youtube.com/watch?v=J4JnSqo_uek
Nikt nie wymienił soundtracku do Sherlocka np. ten kawałek https://www.youtube.com/watch?v=vgRVJksQocM